söndag 3 maj 2009

Ut med babyrosa...


Det har varit lite tunt med inlägg ,men dagarna har konstigt nog försvunnit oroväckande fort ändå..tiden vill aldrig räcka till!!!!

Efter jobbet har jag tagit tag i Idas rum och äntligen gjort en "homemakeover",men det har gått långsamt,man hinner inte så mycket efter jobbet ,efter man ätit,efter att man har nattat Ida...eller så är man bara trött helt enkelt.Men nu så,är det nästan klart,fattas lite hyllor,de ska bara målas vita först naturligtvis.Lilldamen ifråga springer och provar skor som hon ska ha med till Kreta,hon är uppe i 4!!! par.(Undrar vem hon har det efter?)Själv ska jag nog bara ha med....... tror jag haha.

2 kommentarer:

  1. jag ska bara ha med tre par! / martina

    SvaraRadera
  2. vilken cool tapet!

    hehe, jadu, det där med packning är svårt, jag har alltid med mig MINST 10 klänningar när jag ska vara borta en vecka, och X antal kjolar, shorts, linnen, capribyxor, toppar.. ja, typ ombyten för 3-4 veckor ;)

    kramk!

    SvaraRadera