tisdag 19 maj 2009

se bra ut eller se ut bra...


Måste motvilligt erkänna...jag börjar bli gammal,jag är nog äldre än de 23 år som jag alltid tjatar om att jag är,mina barn har ledsnat rejält på min ,,,,,åldersnoja.Även om det yttre börjar krackelera och att vissa delar av mej har blivit påverkat av jordens dragningskraft så är jag i själ och hjärta inte äldre än just 23 år.

För att komma till saken.....jag har vart hos optikern i dag, jag klarar mej inte längre med bara läsglasögon.En glasögon firma här i staden kom med reklam att hos dem fick man minsann

2 par för 1795.Jo,pytttsan innan alla tillägg för än de ena eller andra var klart så slutade summan på 6900 kr.Mycket pengar......jag får nog fortsätta att kisa mej om i världen...

Tur att internet finns.Hittade ursnygga glas ögon på olika sajter,nu vet jag inte vilka jag ska välja..men fler par blir det..

Hallå där ute....snart ser jag!!!!

natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar