fredag 15 maj 2009

Hemma i Sandviken igen...


Härligt,hemma helskinnad.Flygresan gick bra,hela semester har varit toppen.Havet var kanske lite kallt till en början men blev skönare ju mer veckan gick.Gick gjorde oxå tiden...En vecka är som några futtiga timmar.....

Ena minuten är man på ner till Arlanda,fylld av förväntningar,för att i nästa stund styra kosan hemåt!!!Ångest!!!

Jag tror aldrig att jag kommer att tröttna på denna ö Kreta.Människorna,maten,värmen,naturen,jag allt som jag behöver för att koppla av hittar jag där.Många undrar varför man nöter och åker till samma ställe,men så länge jag får mina behov fyllda kommer jag att åka till just Kreta.Nästa resa avgår i Juli dock inte denna härliga ö denna gång utan vi är ett sällskap/släkt som ska till Turkland/Side för att fira svärfar som fyller 70 år.Fylla honom under veckan får vi väl göra tack för att han bjuder oss alla 18 !!!personer.Tack och stort grattis Pelleman.

Hittade ett underbart vackert flaskborstträd som jag tog lite bilder på,det skulle man haft i trädgården...

1 kommentar:

  1. Tack för den lyck önskningen inför resan. Ser att du föredrar Kreta. Ska bli skönt att åka bort och inte göra något! Kram

    SvaraRadera