lördag 23 maj 2009

Härliga lördag...


Äntligen helg.Efter en ganska hektisk vecka som gör att man hamnar i koma framför tv:n en fredag kväll är det skönt med sovmorgon.Lång frukost i lugn och ro,resten av familjen sover, gör jag mig klar..Det är Loppislördag!!!!Måste vara på plats tidigt.

Med hökögon går man igenom borden ,fast man vet inte riktigt vad man är ute efter....

Då.....där står .mormors gamla kaffekoppar,måste bara ha.En gammal resväska fick oxå följa med hem.

Väl hemma med mina nya fynd parkerar jag resväskan i rummet,maken kommer hem,sneglar och tittar sig omkring på mina nya alster.

-Hm,lång paus..............................................................

Så kommer det.

-Hur kan allt som jag kommer hem med bara vara skräp enligt dej,men allt du som drar hem kallas inredningsdetaljer??

Älskade make,jag har inget bra svar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar