söndag 8 mars 2009

Tjejfest..


Hade tjejfest förra helgen!

-Jaha du,sa maken,vad har du tänkt att jag ska vara då?

-Hemma kanske,försökte jag,men visste vad jag skulle få för svar.

-Tror du att jag är tokig,ska jag sitta här och lyssna på en massa "fruntimmer"som dricker vin och,skrattar och förlöjligar det manliga könet och pratar om livets väsentligheter.

Tänk vad han är klok ,min make.Han drog......hem till sin mamma och lät oss diskutera ifred haha.

Kvällen förlöpte bra.Vi åt god mat(tyckte jag i alla fall),satt flera timmar i badtunnan under stjärnorna och prata ,prata,prata prata.......

Kvällen avslutade vi i makens garage!!!!!Varför? jo för där har vi singstar nu för tillfället.Guuud vad vi sjöng..vackert???Tror inte det,Höll nog halva Klangberget vaket med vår skönsång.Tänk att man blir både stark vacker och sjunger jättebra efter några glas vin.Eller???

Söndagen gick helt i skalmans tecken .Äta, sova,vila och ett huvud som hade vuxit till storlek XXL,men det var det värt.Tack tjejer för en givande kväll.Kram Ylwa

1 kommentar:

  1. mysigt! -å singstar är ju såå himla kul!

    den där badtunnan skulle jag gärna testa! =)

    kramis

    SvaraRadera