tisdag 24 mars 2009

en helt vanlig tisdag????

Spydde galla i morse över väder och vind och kände mig ganska låg.
Men tänk att allt kan vända.Vända sig i sängen kommer nog att bli jobbigt för stora dottern i natt.Jag tar det från början....
Stora dottern och jag satt på skatte myndigheten i ett ärende när hennes mobil ringer...
-ja,mmm,visst ja,klockan ett...Jag såg ansiktsfärgen gå från normal till något som spöket Laban skulle känna sig bekväm i.Hon fick en tid för operation om två timmar.Nu skulle här skäras.
Jag såg min shopping försvinna upp i tomma intet,men vad fel jag hade.Innan sjukhusbesöket hade jag innförskaffat 3!!! nya klänningar,1 par jeans,en topp och ett par skor,och plötsligt kändes livet mycket enklare.
Dottern operations gick naturligtvis bra,men nog tyckte jag att han karva onödigt mycket(han kanske får betalt per kilo).Snygg var han åxå!!!Undrar om inte jag har några krämpor som han kan ta en titt på.....
En ganska vanlig tisdag,,,,,,
Undrar vad onsdagen har för sig.Syns i morgon.
Gonatt,gonatt

1 kommentar:

  1. men oj vad du shoppade =) kul!

    skönt att det gick bra med operationen..

    SvaraRadera