tisdag 31 mars 2009

Solsken och skafferi


Äntligen lite vårkänslor.Var ute med Dizel och powerwalkade i 1 timme och 15 minuter...och stegmätaren visade...1,9 km,hmm pyttsan,jag hade faktiskt gått nästan 10 000 steg,nåt är alltså fel.Men skööönt var det!!!

Maken kom hem på en kaffe ,han var i Sandviken på jobb och då tog jag tillfället i akt att inviga honom i mitt nästa stora projekt.Han kommer tyvärr inte undan den här gången heller eftersom han är mycket bättre än mej på att snickra,och skulle jag försöka själv är han i alla fall där och "hjälper" till och talar om hur man ska göra så det är lika bra att han får vara med från början,tycker jag.Haha...

Jag ska få ett platsbyggt skafferi,ett sånt där i hörnet,ett sånt där gammaldags du vet.

Helst skulle det vara riktigt stort så man kan gå in och stänga dörren om sig när man känner suget på kvällen och skulle vilja svulla i sig nåt gott ,men köket är för litet,därför ett litet skafferi.Modellen har jag hittat på en annan blogg,vilken minns jag inte ,men jag har lånat bilden därifrån.Jättesnyggt enligt mej.Hoppas hon inte tar illa upp bara.

Nu ska jag åka och hämta pullirull på skolan.Bye bye

1 kommentar:

  1. åh, ett sådant vill jag åxå ha.. du får visa bilder sen! =)

    duktigt av dig med långpromenad.. speciellt i det härliga vädret!

    kram

    SvaraRadera