lördag 10 januari 2009

Ledig lördag...

Åhhh,vad skönt med ledig helg,hade en ordentlig sovmorgon,lång frukost och sen ner på stan till Trivsamt och inhandlade snygga långgardiner.Vilken färg??Vita såklart!! fortsatte sen in till Valbo till "min" affär, madame Nyberg som säljer gammalt och nytt men idag gjorde jag inga nya fynd.Väl hemma igen var det städning som gällde ,rensning och röjning och ut med resterna av julen
Mina gamla loppislakan som säkert har legat i sängen hos nåt gammalt gift par hänger alltså som gardiner i mitt köksfönster nu,undrar just vad de har varit med om.....men det är väl det som kallas återvinning.
Muraren som så stort skulle komma och planera vår öppna spis lyser med sin frånvaro under tiden får jag väl bränna lite mer ljus,maken kallar mej pyroman..jag kallar det mysfaktor
Har tagit kort öppna spisen hörnet tillsvidare....
Kram därute..

1 kommentar:

  1. Låter som du haft en mysig lördag :) kul att fräscha till hemma lite.

    ehumm.. jo, jag har ganska mkt kläder _överallt_ hemma, men snygga och snygga..?

    kram

    SvaraRadera