tisdag 20 januari 2009

Brumm,brumm...

Att man tycker om olika saker och att man tycker olika om saker är väl ganska sunt.Min käre make gillar åxå gamla prylar som då även jag gör,men hans intresse vet jag att han delar med många andra män/kvinnor(dit hör inte jag):) Gamla bilar....Alltså va? ju äldre vrak!!!desto bättre tydligen .Så i garaget (lekstugan)tronar nu någonting som ska bli en BIL????En MK2,fråga mej inte vad det är eller vad han ska ha den till...En glidarbil,som han ska ta fram och åka med nån gång ibland och glänsa med ,men resan dit är lång,det är själva arbetet som är charmen med det hela har han förklarat för mej.Jag håller mej till mina gamla loppisfynd och maken till sina vrak-förlåt,bilar,hihi,det är tur att olika saker kan göra människan lycklig.
Kram för idag.Puss älskling,(jag vet att du kommer att läsa).

2 kommentarer:

  1. jaa, visst är det konstigt med dom där bilarna??
    fast det är ju bra att man har olika intressen :)

    kramkram

    SvaraRadera
  2. hej!

    sv> ansökan jag höll på med var till säljsupportjobbet! helst vill jag ju jobba kvar hos oss, men vi får väl se! det är bara så himla tråkigt att bli besviken gång på gång, att man aldrig får ta dom där små stegen och få något eget + flera timmar (så man någongång kan planera sitt liv lite bättre, för som det har varit nu är det ju störtomöjligt). hehe, förlåt för gnället ;)

    har du slutar blogga eller?
    kramkram

    SvaraRadera