fredag 2 januari 2009

2 januari 1991


18 år,det känns som igår.Alltså min "lilla"gosse har födelsedag i dag.Hurra hurra.Hur fort går tiden egentligen?det är skrämmande,han som nyss lärde sig gå,eller som alltid skulle ha Putt å kjam fast man bara skulle till postlådan och blev glad som en hundvalp när man kom tillbaka efter typ 1minut.Det där med pussar håller i sig trots åldern jag får alltid en "kläm" av honom när han ska nån stans Suck!Efter många förmaningar drog han ut med kompisarna i kväll,hoppas att han får kul nu som 18 åring.(Han tog sitt pass med sig).Var försiktig därute sonen.Jag hade hoppas att jag skulle kunna visa ett foto på honom men han envisas med att inte vilja vara med på bild,ett litet foto från tårtkalaset fick jag i alla fall.

1 kommentar:

  1. ja... oj, 18 år! det står väl inte på förrän man ska fira sina egna barns 18-årsdagar! ;)

    grattis till sonen då, och oroa dig inte för mkt, han klarar sig säkert superbra där ute!

    tack för alla din goa kommentarer hos mig!

    (vet du förresten att du måste ha någon inställning på hos dig som gör att man måste vara inloggade på google för att kunna kommentera?? -det ska gå att ändra.. kanske många låter bli att skriva något för att dom inte har någon inloggning och inte orkar skaffa sig en?? ville bara säga det, det är ju roligt att få kommentarer! )
    kram

    http://ninadays.blogg.se

    SvaraRadera