tisdag 18 augusti 2009

Regnet det bara öser ner...

Vaknade i morse av att klockan ringde......på min lediga dag!!!!
Visstja,i dag ska man man göra en samhällstjänst igen,lämna blod.
Det gick lika smärtfritt som vanligt och de är så goa de som jobbar där att det finns absolut inget att oroa sig för.Ida följde med idag och hon tittade storögt på och hade massor av frågor som vanligt....kanske man kan värva en ny liten givare där om några år.
Eftersom vädret inte är det bästa för gräsklippning i dag som jag hade lagt in i min agenda så fick det bli bullbak i stället,inte helt fel det heller,det lockade upp sonen från källaren i skaplig tid i alla fall...
Nybakta bullar är svårt att motstå även om man är lång, gänglig,ständigt hungrig tonåring vars största fritidssysselsättning är att sova.Gulleponken min,snart börjar skolan igen....
Kramar till Er alla därute.

2 kommentarer:

  1. Emma och jag vill gärna smaka på dom där bullarna. Ser sååååååååå gott ut
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Hade kunnat tänka mig en långfika jag med så smarriga som dom bullarna såg ut!
    Vilket bra inetiativ att lämna blod, fler skulle följa ditt goda omdöme!
    *Kram*

    SvaraRadera