söndag 5 juli 2009

Under mitt päronträd



Har haft en underbar ledig helg i goda vänners sällskap.

Fredagen var vi på 18 års kalas då Lina Hammarberg .Grattis stora damen.Lördagen åkte jag och lilla dottern till Madame Nyberg i Valbo,där kan man gå hur länge som helst och bara njuta av alla gamla saker .Eftermiddagen visade vädergudarna minsann att de hade ett ordentligt oväder på lager.Ganska häftigt vad det kan växla.Kvällen tillbringades hos A-C o Anders med poolparty och grillning.Alltid gott och trevligt Tack för en trevlig kväll.

Söndagen tog vi oss en ordentlig sovmogon,vaknade inte förrän vid 10 snåret,sen var det trädgården som gällde.Det finns ALLTID nåt att göra synd bara att viljan håller sig borta ibland.Fick i alla fall fram hammocken lite nya kuddar,filtar,det blev en vilsam oas.Där kommer jag säkert att ligga fundera och låta tankarna fara eller bara ligga och lyssna på livet runt omkring mej.Tack kära familj för att jag har just er.I morgon börjar kära maken sin semester en annan ska knoga 2 hela veckor till.Nedräkningen startar....

Kram på er alla godingar!!

2 kommentarer:

  1. Hej på dig!
    Tack för kommentaren! Jo lite av en tänkare är jag nog. Tänker på mycket och allt. Orden på väggen har naturligtvis en betydelse, det ska vara så med väggord tycker jag. Läser alla dina inlägg du skriver jag med, kul att se sidor av bekanta som man inte sett tidigare. Vi jobbar väl 2 veckor till så har vi semester sen.
    Kramar från mig!

    SvaraRadera
  2. låter som en underbar helg! ..snart får du njuta av din semester och vi andra får börja jobba igen, usch, vad fort semesterveckorna går :(

    ha det gott! kram

    SvaraRadera