söndag 7 juni 2009

Nu är helgen slut..


Man ser fram emot att ha en ledig helg,och vips är det söndagkväll,vart tog lördagen vägen.?

Tiden går så otroligt fort man hinner knappt med längre.

Att det var dåligt väder i helgen gjorde i alla fall att man fick nåt gjort inomhus.Jag har storröjning i källaren,bubbat och burit och sorterat till återvinningen,och äntligen börjar man se resultat.Härligt.Upp till mamma och hämta ett gammalt skrivbord som ska fungera som arbetsbord till mitt lilla "hobbyrum",och då PANG!!!,då tyckte ryggen att den inte ville vara med längre....igen!!!Jag var ju till kotknackaren för en vecka sen typ,nu får jag ringa i morgon igen och få en ny date och räta ut ryggen.Roligare kan man ju ha!!!!

Nej vi kör nåt positivt i stället.Om 40!!!! dagar har man en månads semester.

3 kommentarer:

  1. hoppas ryggen är bättre nu, du blir lite långledig nu du va?
    jag fick Evas joggtid idag så jag har varit på ditt område, jag hade nästan glömt bort hur bra jag trivs där ;) -fast jag saknade ju dig att småprata med, såklart..

    ha en finfin kväll! kram på dig..

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du blir bra så man får jobba in i det sista tillsammans med dig. Kanske lite snyftningar på slutet.
    Jag längtar oxå till semestern.
    Krya på dig
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  3. Hei og takk for koslig kommentar hos meg :O)
    Jeg er utrolig glad for "wabi sabi" lampene mine, syntes de er tøffe! Den ene har jeg kjøpt i en norsk nettbutikk; BoNordisk.no
    Prøv der, kanskje du også kan bli en lykkelig eier av en slik lampe :)

    Ønsker deg god bedring med ryggen og forsatt god sommer :o)

    SvaraRadera