fredag 27 februari 2009

Tvättstugerenovering


Har hållit mej borta härifrån ett tag,helt ofrivilligt.jag har inte haft tid helt enkelt,nåt annat har krävt min uppmärksamhet,men nu kommer ett litet inlägg.

Jag har jobbat på min tvättstuga.Det som förut bara var ett "betongrum" börjar ta form och börjar bli riktigt mysigt.Stora dottern har hjälpt mej att måla.Lilla dottern har lekt klädaffär medans jag har skruvat ihop garderober och skåp.Det känns som att detkan bli riktigt roligt att ta hand om tvätten nu???

Nu ska lilla dottern och jag upp till högbo och harva runt i skidpåret en stund..få se om nästa inlägg handlar om brutna kroppsdelar på bloggerskan själv...Ha en skön dag i solen ni åxå.

1 kommentar:

  1. åh, kom du på lösenordet?! :)

    låter härligt med skidåkning.. är åxå på väg till Högbo, fast för en promenad runt sjön.

    låter som tvättstugan blir bra- roligt!

    ha en häärlig helg och glöm inte utmaningen hos mig *haha* varför tror du att jag valde dig för, just för Y:et :D

    SvaraRadera