tisdag 3 februari 2009

storröjning..


Jag har varit så duktig.Ibland är jag lite av en hamster och ska spara allt.Saker och ting har olika minnen,Den har jag fått av henne...den har jag fått av honom,och den fick jag när jag var...ja ni förstår??Men nu,har jag haft storresning i källaren,jag har ungefär blundat och kastat och jag kan ge mej den på att jag kommer att behöva just den saken som jag slängde precis nu.Det blev 4!!!! stora säckar.Men nu finns plats att börja med tvättstugan,jag menar man har ju inget att göra annars,nåt måste man ju hitta på.-Du har damp,säger maken,för han vet ju att han på ett eller annat sätt kommer bli indragen i mina projekt.Stackaren,han som helst vill sträcka ut sig på soffan eller vara tillsammans med nya vännen i garaget(bilen)

Kanske Matte från Bygglov vill hjälpa till?

Nej nu måste jag ner och kolla i säckarna....ifall det är NÅT som jag kan spara.

2 kommentarer:

  1. har precis gjort detsamma.
    Visst är det hemskt hur mkt man
    samlar på sig.
    Ses på jobbet
    KRAM
    Marie

    SvaraRadera
  2. usch ja, jag borde göra en storröjning jag med, ÖVERALLT!

    SvaraRadera