söndag 28 december 2008

Mellandagsrea....


Inget ont som inte har nåt gott med sig.

Här ska ni få höra.....

Eftersom jag låg magsjuk i jul föll det sig så att maken fick justäda.Sagt och gjort ,ut med mattor,

ungar och husdjur,(Jag hade nog bara tur som fick ligga kvar) och fram med dammsugaren.

Efter en stund hör man ***mummel***,men va ___,den suuuger ju inte,den bara låter,de borde

förbjuda såna här dj____ maskiner ***mummel****.

-Hustrun,så fort julen är över ska jag köpa en ny dammsugare åt dej(oss),en som verkligen fungerar,så i dag fick man en ny maskin,en Miele,bäst i test i hela norden ,en riktig värsting.

Det bara rasslade i golvtiljorna när jag med ett leende provkörde den.Här ska jagas hundhår.

Jodå,maken kände oxå på den innan han snabbt lämnade tillbaka den .Undrar just vad han var rädd för.....

Älskar dej i alla fall gubben min./hustrun

ps.det blev ett par svarta läckra skinnstövlar oxå ds.

1 kommentar:

  1. kul med ny dammsugare!
    jag har blvit allergisk mot våran sen jag proppade i den sånna doftkulor, så nu stinker den citron och jag får nästan astma av att dammsuga! :) haha..

    får vi inte se nån bild på stövlarna??
    kram å ses imorgon!

    http://ninadays.blogg.se

    SvaraRadera